Jäsenkoulutus

Tulevia koulutuksia

Tuleviin koulutuksiin pääset tutustumaan ja ilmoittautumaan tästä. Linkki ohjaa sinut Suomen Kiinteistöliiton tapahtumasivuille ja sieltä löydät alueemme koulutukset. Koulutuspaikkakuntamme ovat pääsääntöisesti Oulu, Ylivieska, Raahe ja Kajaani.

Kiinteistöyhdistyksen jäsenilleen järjestämissä koulutustilaisuuksissa käytetään luennoitsijoina valtakunnallisesti ja paikallisesti tunnettuja kiinteistöalan asiantuntijoita, jotka antavat tietoa ja vastauksia ajankohtaisiin kysymyksiin. Yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin osallistuu vuosittain yli 1 000 henkilöä.

Koulutustilaisuuksien luentomateriaali löytyy jäsensivuilta. Tunnukset löydät jäsentiedotteesta tai saat ne Pohjois-Suomen Kiinteistöyhdistyksestä.

Koulutukset pidetään, mikäli koulutustilaisuuteen osallistuu vähintään 15 henkilöä/tilaisuus.

Koulutukset ovat maksuttomia jäsentalojen edustajille, muilta koulutusmaksu 50 euroa/koulutus.

Jos syystä tai toisesta et pääse osallistumaan koulutukseen, johon olet ilmoittautunut, ole ystävällinen ja peruuta osallistumisesi osoitteeseen pohjois-suomi@kiinteistoliitto.fi tai puh 040 4854 311 niin voimme antaa vapautuvan paikan jollekulle toiselle.